090507


blev lurade på drinkar i friedrichshain.

Kommentarer
Postat av: Nora

mysigt! var de dyra?

2009-05-08 @ 17:19:20
Postat av: Anonym

alltså egentligen inte, vi fick ett reklamblad där det stod att allacocktails kostar 2,90 på torsagar + man får en gratis om man visade upp reklamen. så vi gick dit, beställde, fick våra cocktails + gratis drink och sen notan och min drink kostade 6,50 typ. jag antog självklart att alla drinkar som slutade på "cocktail" kostade 2,90 eftersom det var torsdag och att hon annars skulle förklara för mig vilka som var så billiga eftersom jag hade precis 3 euro på bordet som var till dom drinkar + vi visade upp reklambladen dör det stod att drinkarna endast kostade 2,90. eh lång historia. hon sa iaf till mig att drinkarna som var billiga stod på nån annan lista, men det är ju rent lurendrejeri. hon måste ju fattat att vi ville ha dom för 2,90 eftersom vi gav henne reklambadet där det stod att dom kostade så mkt.

2009-05-09 @ 20:49:27
Postat av: Anonym

förtydligande: vi frågade alltså henne om drinkarna vi beställde gällde för reklambladet med 2,90, vi viftade inte bara med lappen utan att säga nåt och antog att hon fattade vad vi menade.

2009-05-09 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0